Beste huisdiereigenaar,
waarmee kunnen we je helpen?

Klantervaringen

Jaarlijks ontvangen we zo’n 10.000 honden- en kattenliefhebbers die door hun huis-dierenarts zijn doorverwezen naar de specialist of spoed-dierenarts in Amsterdam.

Soms is dit bezoek eenmalig en neemt de eigen dierenarts de behandeling na het eerste bezoek weer over. In andere gevallen blijven de patiënten een langere periode bij ons onder behandeling. Gelukkig krijgen we daarna regelmatig brieven en foto’s van onze patiënten en hun baasjes, om ons te vertellen hoe het nu met hun huisdier gaat.

Selecteer hieronder van welke afdeling u de klantervaringen wilt bekijken.

 

Department dropdown

Professioneel, vriendelijk en betrouwbaar

We zijn erg blij met de goede zorgen van de mensen van het Medisch Centrum en een Freek die weer helemaal de oude is na een zware operatie. Ons Freek had zijn achterpoot op elf plekken gebroken. Hij heeft op oudejaarsdag een zware operatie gehad. Er zijn 16 schroeven en twee plaatjes nodig geweest om alles te zetten. De operatie is heel erg goed geslaagd. De bench-rust was lang maar heeft hem goed gedaan en was geen probleem voor hem. Freek is na de herstelperiode weer helemaal zichzelf. Spelend, rennend en knuffelend. Ook zijn waterbak heeft weer zijn volle aandacht en zit continu vol troep: elastiekjes, muisjes en papier-maché. We dweilen meerdere keren per dag. De Dierenarts uit ons dorp had hier een professionele term voor: ‘Hufterig gedrag’. De manier waarop Freek en wij opgevangen zijn heeft veel zorgen weggenomen. De liefde voor dieren (en mensen) was hartverwarmend en waardevol voor ons.

Vakmensen en ontzettend aardig

De artsen en personeel zijn goed bezig, begaan met je huisdier, duidelijk wat er het beste gedaan kan worden en wat de kosten zijn. Alleen maar complimenten voor deze mensen.

Geweldige expertise

Mijn hond Jop was elders eigenlijk bijna opgegeven. Hij heeft al sinds zijn geboorte ( 2011) op en af diarree, door jullie hulp is hij nu twee maanden diarree vrij! Ik kan het niet geloven. Ik word elke keer via mail of telefoon goed begeleid. Ik ben ontzettend blij met jullie!!! Hij is weer vrolijk en speels.

Uur lang wachten op uitslag bloedonderzoek

Kwam met uitgedroogd hondje bij MCD en moest een uur wachten op bloed onderzoek. Tijdens het wachten kreeg mijn hondje een zware bloeding. Ik kon niemand bereiken heb toen naar balie gebeld met verzoek of er aub iemand kon komen. Ook kwam ze op het einde met een klein bakje water aan die ik in het begin al had gevraagd. Mijn zoon zat nog in de wachtkamer al die tijd op het einde mocht hij erbij. Ze vertelde ons dat mijn hondje weinig kans had om te overleven. Wel kon ze vertellen dat het 15oo euro ging kosten. We hebben scooby dus moeten laten inslapen. Ze hadden mijn hond gelijk aan het infuus moeten leggen ipv een uur laten wachten voor niks. Uiteindelijk kregen we een torenhoge rekening en dat voor een bloed onderzoek en een consult 3 x gebeld maar word aan het lijntje gehouden. Ben benieuwd of deze recensie ook geplaatst word. Als ik daar niet naar toe geweest was had mijn hond nog geleefd. Zo medisch zijn ze dus niet. Ze hebben niet aquraat gehandeld,

Beste mevrouw Bakker, allereerst wensen we u heel veel sterkte met het verlies van uw bijzondere hondje Scooby. We begrijpen dat dit verlies enorm is en voor u bijna niet te bevatten, omdat de gebeurtenissen zo snel gingen. We hebben samen met u alles nog eens rustig doorgesproken en ook eerlijk besproken waar er verbeterpunten voor ons liggen. We denken nog steeds dat Scooby zodanig ernstig ziek was, dat zijn kansen op volledig herstel heel klein waren, en dat met euthanasie een verdere lijdensweg voorkomen is.

Vriendelijke groeten, Medisch Centrum voor Dieren

Wat een vakmensen, wat een betrokken mensen!

Het slechte nieuws is dat het met onze hond Gijsje niet goed is afgelopen. Ze was niet meer te redden en wij hebben het besluit genomen haar te laten inslapen. Maar het goede nieuws is dat we ons door alle medewerkers van het Medisch Centrum voor Dieren ontzettend goed geholpen en gesteund hebben gevoeld. Receptionisten, paraveterinairen, dierenartsen en specialisten van diverse afdelingen: wij zijn niet alleen onder de indruk van de deskundigheid van deze vaak nog jonge vakmensen, maar ook van hun betrokkenheid en van de wijze waarop zij met ons communiceerden en omgingen. Tot en met de jonge medewerkster toen wij met onze overleden hond het gebouw gingen verlaten: niks "Ik haal uw hond even" maar "Ik ga Gijsje voor u halen". Klasse!

Onze Drifter kan weer pijnvrij rennen en spelen!

Na bij verschillende dierenartsen te zijn geweest waar we niks wijzer van werden kwamen we uiteindelijk terecht bij Dick van het MCD. Wat een kundigheid, liefde voor dieren en geduld! Dit hebben wij vreemd genoeg nog nooit eerder meegemaakt dat een dierenarts zo goed is met de dieren. Er werd flink de tijd genomen om onze hond uitgebreid te onderzoeken. Na de operatie hebben we goed contact gehouden met de chirurg Roelof. Hij belde ons om te vragen hoe het ging en we mochten vragen stellen en filmpjes sturen als we twijfels hadden over hoe het ging. Wij vinden dit een ontzettend fijne kliniek ondanks de redelijk hoge tarieven gaan wij liever hierheen (wat een uur rijden is) dan naar 1 van onze eigen dierenartsen!

Gelukkig op tijd en adequaat ingegrepen

Bij het dierenpension zagen de medewerkers dat Flip, onze Gordon Setter, sloom en langzamer werd en een dikke en opgezette buik kreeg. Door hun snel handelen kon hij snel door een chrirurg van het centrum worden gezien, die hem gelijk heeft geopereerd. De operatie ging goed en de zorg daarna was meer dan prima. Toen Flip de bench te klein vond worden, hebben ze hem bij zich genomen en hem goed en liefdevol opgevangen en verzorgd. Door de zeer goede zorg hebben we Flip nog bij ons. Alle lof en dank voor alle medewerkers. Ik ben blij dat we zo'n goed medisch centrum in de buurt hebben. Dat geeft een heel vertrouwd en veilig gevoel.

Dankbaar!

Onze lieve Vasco kwam bij ons toen hij 4 jaar en 4 maanden oud was. Hij bleek doodziek, maar mede dankzij de hulp van afd Interne heeft onze berner beer nog 3 jaar en 8 maanden bij ons doorgebracht. Afgelopen maandag hebben we hem moeten laten gaan en dan valt er een lief kaartje van afd Interne op de deurmat. En ja, het kost veel geld, maar ik zou het zo weer doen. Dus, nogmaals heel erg bedankt voor jullie goede zorgen!

Zorgzaam en betrokken

Een paar maanden geleden werd er lymfeklierkanker bij mijn saarlooswolfhond caine ontdekt . Na 3 weken werd er me verteld dat caine de tijd niet kon winnen. die dag kwam ook de eerste arts nog even ij caine kijken. Hij had zijn dossier gevolgd. Dat deed me wel wat , omdat de betrokkenheid laat zien die ze hier hebben. Jammerlijk genoeg heeft caine het niet mogen redden , maar dankzij hun hebben we nog wat langer tijd samen gehad. Ook bedankt voor het kaartje dat ik en mijn gezin heb mogen ontvangen .

Tico geopereerd aan halshernia

Dr. Roelof Maarschalkerweerd Heeft Tico op 24-02-2020 geopereerd aan een hals hernia. Tico is hiervan nu herstellende. Maar het gaat heel goed met Tico. Omdat wij in een flat wonen hebben wij een Hondenbuggy aangeschaft omdat Tico te zwaar is om te tillen naar beneden.wij Willen iedereen die bij Tico zijn operatie geholpen heeft bedanken. Wat een goed ziekenhuis is dit en fijn dat wij bij de operatie mochten mee kijken. Het personeel heeft ons alles wat er ging gebeuren met Tico rustig en goed uitgelegd ze waren er betrokken. Ron en Bianca

Onze receptionisten staan je graag te woord